Monday, September 14, 2009

Give Up? Or Continue?

最近,一直在烦恼着这个问题。。
我到底该继续还是放弃我的学业呢....???
必竟休息了一段时间,突然间要去读回还真的会有点懒惰的咯...!!
哈哈......
唉,真不知道该怎么做选择才好....!!
心里一下子想要继续读回,一下又不想读了,真的很矛盾的....
haiz....
其实我妈也劝我说,反正还有一年罢了,继续读下去拿个文凭也好。
因为她看我工又不做,书又不读的,都不知道我要干嘛的....
就连我的好朋友们都一直问我这个问题....
有的还说继续读罢,不然之前所读的都会白读了...
我听了之后,想想也对....
如果不读了,之前所读的就真的都会白费了,
而且继续读下去,又有借口不用酱早出去找工作先.....
哈哈.....
可是,如果不读了,我真不知道自己该做些什么样的工作才好.....
只怕自己会三分钟热度,一直换工作换个不停那可就惨了......
矛盾,矛盾,真的很矛盾....
读也不是,不读也不是.....!!


啊.....!!!!!!!

我到底该怎么办呢....??

该放弃吗....??

还是该继续呢....??


3 comment:

Unknown said...

哈哈,就回来读吧~~
^^
(O '' O)
(**(OO)**)
( v )

rambo said...

aiyo~~
u oso hav the ans d rite??

◕‿◕Happy V.●N◕‿◕ said...

Hey Ling..sorry i just know you have writing blog too..1st time step in to your blog read alot of your stories..

Eventhough we have been many years didnt meet up or hang out..
I always wish you fine at there

lastly i hope you really can make a nice decision about your future..if you really wish to stop ur studies life..then you must concentrate in your working life..

life really hard to predict..

be happy girl..

i seldom using this ID to post blog..can say never use before..
www.wretch.cc/blog/happyvon
is my blog..